söndag 21 november 2010

En bra kväll!

Harry Potter var bra! Så gillar ni de andra Potter-filmerna lär ni inte bli besvikna på denna heller! Till middag blev det flottig pizza. Med tanke på att jag inte ätit pizza sen... Ja jag tror det var i början på september eller ännu längre tillbaka kanske, så var den extra god! Det är bra då man inte minns för då vet man att det var längesedan!

Skall försöka träna imorgon för det har blivit allt för lite ordentlig träning denna vecka som ni kan se på mitt schema här till höger! Men jag är ju inte stillasittande för det. Jag går till och från jobbet, även fast det bara tar en kvart dit och en kvart hem. Men tro mig, jag vet flera som tar bilen en så kort sträcka!! Skamligt det! Sedan jobbar jag ju 8 timmar, mestadels stående och framförallt gående. Ja ni vet ju redan hur jag jobbar...

Skall fixa min stegräknare igen så kan jag dokumentera hur många steg jag tar på en vanlig dag! Häromdagen höll jag på med putsning av speglar också. Det blev ett stort antal "ofrivilliga" benböj kan jag tala om, haha. Upp och ner! Jobbigt när speglarna går ända ner till golvlisten! :-P Sedan kutar jag väl upp och ner för trappor typ 20 gånger på en dag också. Minst! =) Så det blir faktiskt mer motion än vad man tror. Men inte tillräckligt för en viktminskning! Då krävs det lite hårdare träning! Eller så får jag börja jogga med städvagnen, och göra utfallssteg på väg till fikarummet, hahaha!

Nu ska jag lägga mig för jag är riktigt trött!

1 kommentar:

  1. Jag vill med se harry potter, men då måste jag nog köra ett race med de gamla filmerna för minns inte hur de gick :P:P Ångående att jag kunde jogga, de orkar jag verkligen inte :S håller mig till promenaderna/crosstrainern/simma tror jag :D

    SvaraRadera