fredag 19 november 2010

Färdigbehandlad!

Så var min första ansiktsbehandling gjord. Jag har liksom aldrig haft en aning om vad för hudtyp jag har egentligen. Men har väl trott att det är blandhy eftersom jag är fet i T-zonen. Eller ja... det är i alla fall vad jag har trott!! Men icke. Torr hy har jag tydligen! Hade mycket som var tilltäppt också men det är ju inte så konstigt om man tvättar ansiktet med tvål liksom, he he he...fy skäms! Men det visste jag ju om innan.

Man skulle i alla fall klä av sig på överkroppen, haha!! Så nu vet ni det! Sen fick man ligga under duntäcke =) Ja, jag hade på mig BHn ;-P

Klämmandet gjorde inte alls ont. Hon frågade om jag ville ha en paus men det var ju bara att köra på. Plockadet av ögonbrynen gjorde dock lite ondare. Men nu är de jämna och fina ett tag =)

Nu ska jag göra hamburgare till middag, även denna fredag. Får äta ensam för A ärute och äter med sina klasskompisar.

2 kommentarer:

  1. Trevligt att bli ompysslad, det behöver man ibland och xtra skönt är det såhär på "hösten".
    Var alldeles för länge sedan jag gick på ansiktsbehandling, men det var tyvärr ingen kul upplevelse, utan mer obehaglig. Jag fick inte veta vad som skulle hända och när hon gjorde ansiktsmassage trodde jag att hon gjorde någon rengöring, skrattretande såhär efteråt.

    Det är sant som du skrev i kommentaren på min blogg om Elviras musik, därför har jag inte gått på hennes pass på månader, men tänkte se om hon hade bytt musik :D
    Du får ha en lugn och skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Det låter ju ganska bra det där! Hmm, kanske borde boka in något liknande efter jul..

    SvaraRadera