torsdag 18 november 2010

Morgondagens planer

Imorgon är det fredag. Det blir ingen träning heller för jag skall på ansiktsbehandling på face hudstudio direkt efter jobbet! Hoppas det går bra. Är lite rädd för att de ska klämma pormaskar... kommer nog göra ONT.

Jag har aldrig varit på någon ansiktsbehandling förut heller. Ska man själv tvätta av sminket innan? Klär man av sig eller ligger man med kläderna på? :-P Hehe! Jag vet inte vad jag ska ta på mig för kläder... Men det spelar ju ingen roll om man tar av sig... Fast helst hade jag sluppit näcka :-P

Nu är det nattmössa som gäller!
Natti natt!

PS. Eftersom min kära sambo tyckte jag var osmart som tror man klär av sig för en ansiktsbehandling så får jag väl förtydliga... Det jag menade är att jag inte vet om man kanske ligger i någon slags frottérock eller något sådär som man har sett på bild! :-P Men det kanske man bara gör om man skall göra andra kroppsbehandlingar också! =) Jag tror inte jag behöver klä av mig HELT naken, hahaha!

Och varför jag inte vet vad jag ska ha för kläder är ju för att jag vill ha sköna kläder på mig om jag ska ha allt på mig!! 

Nöjd nu Anders??! :-P

5 kommentarer:

  1. Ååh, härligt med ansiktsbehandling! Det skulle jag också behöva faktiskt.. och gärna en massage också!

    SvaraRadera
  2. Ja samma här! ska iaf få massage för nacke och axlar imorrn med, men det blir väl bara en lättare sådan!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Jag har heller aldrig varit på nått sånt där förut. Det måste man ju unna sig!!

    SvaraRadera
  4. Men så härligt med ansiktsbehandling! Jag blir lite avis! :)
    Haha, jag undrar samma som dig. Kläder på eller av? Jag tror man har kläder på. Kanske dom bara lägger någon handduk över bröstet på en? Du får berätta på bloggen sen! ;)

    SvaraRadera
  5. Ett tips är att ta ett linne. Du behöver inte ta dig mer än så. Kanske att dom hasar ner axelbanden på linnet.
    Njut (å tänk på att klämningen är för ett bra ändamål:-))

    SvaraRadera