måndag 1 november 2010

Måndag, fast som tisdag

Eftersom jag jobbade igår känns det som tisdag idag. Vilket är drygt eftersom det blir en lååång arbetsvecka.

Efter jobbet for vi runt med A's mamma för hon skulle handla lite grejer till badrummet som de gjort om hemma. Men det gick inte att hitta ett vanligt spegelglas någonstans... helt otroligt! Hon bjöd även på middag idag och jag tog det minst dåliga av alternativen som fanns att välja på, nachotallrik.

Såhär i efterhand så hade jag ju kunnat be dem plocka bort nachosarna. Men man är inte smart när man är jättehungrig! I övrigt har det varit en bra matdag hittills. Se här:

Frukost: Vaniljyoghurt med havrefras + äggsmörgås
Lucnh: grillad kyckling, grönsaker + lite creme fraiche.
Snabbmellis efter jobb: Vaniljyoghurt
Middag: Nachotallrik
Övrigt: 2 koppar kaffe med mjölk, 2 clementiner, 1 kopp hemmagjord Latte Macchiato.

1 kommentar:

  1. Jag åt Nachotallrik i fredags, sååå gott eller det var mera förrätt med nachochips och 3 supergoda dippsåser. Supergott. Ibland äts det kolhydrater hos mig och i fredags blev det mycket sånt.

    SvaraRadera