onsdag 3 november 2010

Shall I keep it?

Hej vänner!
Idag har varit en bra dag förutom att jag blev nedstänkt med vatten. Nedstänkt är förresten en underdrift... Överspolad stämmer mer överrens med verkligheten. Skulle mäta klor och PH i bubbelpoolen och ett gäng hade SÅ bråttom att sätta sig så jag får en våg med klorvatten över hela underkroppen... SUCK.

Fick sitta och torka mina strumpor med en hårtork i en halvtimme... Tur man har snabbtorkande byxor i alla fall.

Nåja, hämtade paket på ICA och fick hem denna skjorta. Ska jag behålla är frågan? Något mörkare i verkligheten är den. Ljuset från taklampan gör att den ser ljusare ut.

6 kommentarer:

  1. Svårt att se hur den ser ut, riktigt. är den lite utställd från bysten och ner? Den sitter snyggt iaf.

    SvaraRadera
  2. Yes, det ska du! Har en likadan och jag ÄLSKAR den. Känns nästan som myskläder, men är ju så jäkla snygg! Sitter dessutom superfint på dig verkar det som!

    SvaraRadera
  3. Jis: Ja det är den. En länk till den kommer här =)

    http://halens.scene7.com/is/image/Halens/127350293105530478?$halens-product-main$

    Men den är mer blå på produktbilden än vad den är IRL.

    SvaraRadera
  4. Den ska du behålla, helt klart! Supersnygg och passar dig jättebra! :)

    SvaraRadera
  5. keep it! den är riktigt snygg!

    SvaraRadera
  6. Supertack hörrni =) Lappen har jag ryckt så den blir kvar :D

    SvaraRadera