onsdag 24 november 2010

Snö, jobb och pengar

Imorse blåste det isvindar och snön yrde från alla håll när jag skulle gå till jobbet. Eftersom jag inte fått mina kängor än så traskade jag vägen fram i mina nu icke längre vita (snarare grå) Fred Perry-sneakers. Ni kan ju räkna ut att jag blev lite blöt om tårna.

Har jobbat på bra idag. Det sedvanliga städet men även lite annat, nämligen arbetsintervjuer. Det är sjukt svårt att veta vem man ska anställa kan jag meddela... Well, bara beta av några till och sedan dra lott, typ... haha... Närå...

Nu vankas det fläskkotletter till middag. Jag har även varit sjukt ambitiös och lagt in månadens räkningar för inbetalning redan idag. Hur ordningsam är jag inte liksom!! Och även denna månad kommer jag ha gott om pengar att leka för, om man säger så! Om jag räknat rätt vill säga. Känns grymt bra! Skall lägga över massor på sparkontot =)

Nej laga mat var det dags för, som sagt!

2 kommentarer:

  1. Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)

    Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

    SvaraRadera
  2. Tänk om man hade lite pengar över och leka för :D Tänkte säga, ett studentlång blir man inte fet av, men det beror ju på vilka livsmedel man väljer ;)

    SvaraRadera