måndag 8 november 2010

Träningsvärk eller bara trött?

Är det möjligt att man kan få träningsvärk samma dag som man utfört träningen ifråga? Känner hur det spänner och drar mellan skulderbladen nu. Med största sannolikhet kommer det från rodden tidigare idag.

Men jag kanske bara är trött i ryggen helt enkelt? Är riktigt trött i övrigt också, skulle kunna gå och lägga mig nu men jag vill se Hollywoodfruar sedan, haha!

Skall festa på en apelsin nu i alla fall, medan jag slökollar på Top Model.

3 kommentarer:

  1. Ja, en perfekt kombination :D Ska testa "glass"-tipset med ;)

    SvaraRadera
  2. Jag fick träningsvärk igår några timmar efter mitt pass så det är fullt möjligt :)

    Sv: Tack tack!" :D

    SvaraRadera
  3. Varför inte? Muskeln kan väl signalera användning direkt tycker jag. Tufft jobbat av dig.

    SvaraRadera