lördag 27 november 2010

WTF?!

Jaha ställde mig på vågen imorse i tron om att det skulle bli +/- noll denna vecka eftersom jag egentligen inte ansträngt mig för att gå neråt i vikt. Har även vägt mig under veckan och vikten har pekat på att den står stabilt trots mens.

Men då blir man faktiskt lite förvånad när den stannar på 70.5 kg. När den typ har stått på den siffran kvällstid under hela veckan.

Vad det beror på kan man ju fundera över. Men jag har lärt mig att vikten är minst sagt lynnig. Några faktorer kan ju faktiskt vara mens + träningsvärk = vätska i kroppen. Eller så hade jag bara tur förra veckan då jag fick se 69.9 kg!

Men jag orkar inte bli besviken heller. Bara förvånad... 

Har ändå gått ner det mesta av det jag ville gå ner innan jul så bara försöka hålla det hela i schack nu så jag inte går upp mot 75 kg igen!

2 kommentarer:

  1. Är nog mkt med mensen som spökar och sen kan de variera lite på hur man mår med. Det var ju inte alls mycket så tycker inte det är någon skada skedd :D

    SvaraRadera
  2. Det är nog som du säger att du har mer vätska i kroppen och 600gr kan man ju pendla upp och ner på en timme, så oroa dig inte :)

    SvaraRadera