lördag 13 november 2010

Yoga för andra gången

Körde ett 45 min pass yoga såhär på lördagskvällen. Ett annat pass än sist och denna gång blev jag helt darrig i kroppen efteråt. Rätt gött!

Men nog är det svårt alltid. Inte kan jag stå med raka ben och böja huvudet ner mot golvet i alla fall. Får böja lite på knäna i vissa övningar. Men det stretchar rätt bra i låren ändå, hehe. Sitta på golvet med raka ben och böja överkroppen framåt går inte heller. Kommer knappt ner till hälften innan det tar stopp, haha!

Övning ger färdighet heter det ju. Så vi får se vart det leder! Om det är något jag kommer fortsätta med, vill säga!

5 kommentarer:

  1. om du fortsätter yoga kommer du ganska snart börja märka skillnad! :) och också att ju duktigare du blir desto tyngre kommer du kunna göra det! :)

    SvaraRadera
  2. Ja men det är nog det som är poägen (Bland annat), att man blir mjukare och mjukare i kroppen. Jag måste också börja med yoga!! :)

    SvaraRadera
  3. Just nu känner jag mig verkligen i behov av ett yogapass! har verkligen slarvat med rörligheten... Men förhoppningsvis ger det ju resultat snabbt! Får spana in iksus utbud i veckan!

    SvaraRadera
  4. Vilken skiva kör du? Någon du kan rekommendera?

    SvaraRadera
  5. Jis: Jag har bara tagit hem några random-videos! vet inte ens vad de heter på riktigt!

    Någon annan kanske har tips på bra videos?? :)

    SvaraRadera