söndag 14 november 2010

Fars Dag och en tur till inlandet

I morse steg vi upp 07 för att ta buss till A's föräldrar och gratta på Fars Dag. Vi har ingen bil längre nämligen... Skrothögen gav upp tillslut! Ja ni som sett den bilen vet ju hur skruttig den är/var! :-P

Hur som helst, bussen skulle gå 09 och vi var nere på busstationen i god tid, bara för att upptäcka att bussen inte börjar gå förrän v. 49!! Och nästa buss skulle inte gå förrän 20.00 på kvällen. Helt SJUKT dålig kommunikation dit ut i obygden.

Nåja... vi fick ta en annan buss med färdriktning mot Norge istället, haha! Dock fick vi vänta 1 timme på stationen... Hoppade av på vägen och A's mamma hämtade oss med bilen 1,5 mil från rätt destination. Gick ju bra det med, men ändå! Hade ju kunnat sova lite längre om man hade vetat det i alla fall! Eller ja, vi hade faktiskt kunnat kolla tidtabellen lite bättre...

Fick skjuts med P hem i alla fall så det var ju tur! För hem gick det ju ingen buss förrän 18.00 ändå...

Så det är vad jag roat mig med idag. Nu har A åkt iväg på Korpen-match och jag ska nog bara slöa i soffan. Orkar inte ta mig för något speciellt faktiskt.

Hoppas er dag flutit på lite smidigare än min, haha! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar