måndag 25 april 2011

Den flåsande grisen

Ja ungefär så kändes det på dagens jogging/promenadrunda. Högröd i ansiktet! Märks att man ätit massor med skit i helgen för orken fanns verkligen inte där kan jag tala om. Men, men. Jag gick och joggade i 30 minuter lite drygt så det känns ändå skönt att man varit ute och motionerat lite.

Väntar på att A skall komma hem från Frisbee-golf nu så vi kan promenera ner på ICA Maxi och handla lite inför veckan. Måste fylla upp förråden så man kan göra lite GI-vänlig mat. Kommer inte köra strikt LCHF men det  blir någon egen variant!

Härligt väder idag också förresten. Joggade i bara tights och t-shirt. Hade lätt kunnat ha trekvartstights också!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte på just flåsande och socker igår när jag kollade på mästarnas mästare. Marianne B sa att varför ta effedrin som höjer pulsen som cyklist, så känner jag när jag tränar och har ätit "socker" att det är mycket jobbigare för att min puls är högre då :) så jag flåsade som en gris igår!

    SvaraRadera