fredag 29 april 2011

Får man någonsin tillräckligt med träningskläder

Sitter och surfar runt på olika webbshoppar just nu och funderar på vad jag behöver för kläder. Eller, behovet är väl inte direkt stort egentligen. Snarare att jag vill ha.

Men nu tycker jag vi säger att jag behöver t.ex ytterligare en sport-BH som är bra för löpning. Jag behöver trekvarts-tights, samt sköna tröjor att springa i. Är ute efter lössittande t-shirts, så har någon tips på billiga så framför dem gärna. Typ denna ser OK ut! 299 kr kändes dock lite dyrt?

Hade några från SOC förut, men de har krympt så mycket på längden tyvärr... De var ju billiga så ingen större förlust förvisso. Tror de kostade 99 kr styck!

När det handlar om tights ska jag nog köpa SOC för jag älskar mina långa tights tack vare den breda linningen som håller magen på plats utan att skära in i fläsket. på de kortare ser det ut att vara samma linning. Kanske kan dra iväg en vända imorgon...

Hmm.. jag ska surfa vidare nu!! =)

2 kommentarer:

  1. SportBH har jag från Shockabsorber och den är kanonbra! Liite dyr men det är det värt tycker jag, brukar få ont annars när jag springer :P

    SvaraRadera
  2. Känns som träningen går bättre och lättare om man har fina träningskläder haha

    SvaraRadera