lördag 16 april 2011

Prommis igen!

Blivit ganska mycket promenerande utöver vardagsmotionen denna vecka! Faktiskt väldigt skönt. Idag tog vi ryggsäckarna och gick ner för att handla på ICA Maxi. Lite extravikt på ryggen på vägen hem liksom!

Solen sken till en början men det har mulnat på nu. Synd. Men man kan ju inte få solsken hela tiden tyvärr, hehe.

Nu dricker jag kaffe och softar i soffan.

Tror jag ska söka lite klipp på YouTube. Någon som har tips på bra, korta träningsvideos. Typ i stil med dem jag la ut tidigare??

1 kommentar:

  1. Promenader är så perfekt när man inte har ork eller tid till så mycket mer för man mår bättre efteråt och får ju faktikst motion. Jag och min sambo brukar också göra så att vi promenerar och handlar med ryggsäckar, hur fiffigt som helst! Peppkram

    SvaraRadera