söndag 17 april 2011

Söndag

Har skrotat runt på stan idag. Solen sken ju men givetvis blåste det iskalla vindar. Jag köpte ingenting idag heller utan kollade mest. Jag tycker stilen på kläder som är nu inte passar mig alls. Massvis med blommigt, mönstrat och spets. Jag skulle se ut som en stor blommig korv om jag hade på mig sådant! Eller clown...

Well. Vi for hem, gjorde pizza, slappade i soffan och nu kom vi nyss in från en promenad. Skönt! Blir mer softande i soffan nu innan man måste lägga sig. Skönt med 4-dagars vecka nu i 2 veckor framöver! Då kanske man hinner känna av att man är ledig =) Helgen går ju så sjukt fort...

1 kommentar:

  1. Tycker också det är konstigt mode, färgskalan (den hudfärgade) är okej, men det blommiga... och alla konstiga mönster. Nä. Spets går väl an, men bara i detaljer. Och alla dessa byxdressar och långkjolar/långklänningar! Opraktiska plagg... Måtte leggings aldrig bli omodernt! :P

    SvaraRadera