torsdag 23 juni 2011

4 veckor...

Ja nu är det snart nedräkning på allvar tills man får gå på semester! Fram tills dess ska jag träna som en dåre. Nej, det kommer jag inte göra med ska försöka köra 2 ggr veckan. Tycker det känns lagom när jag jobbar på något vis. Kanske inte tillräckligt för att gå ner mycket i vikt men åtminstone hålla vikten. Tänker inte svälla ut sådär som jag gjorde förra sommaren. Ett som är säkert... Nog för att jag är tjock nu också igen, men...

Jaja, imorgon är det midsommarafton. Hoppas ni hittar på något skoj! Jag ska iväg till några vänner till A och det blir antagligen grillning och sånt. Standard på midsommar känns det som! Ska ta med kameran så det blir förhoppningsvis några bra bilder man kan lägga i fotobloggen sen!

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Mjo det är nog sant, tråkigt bara att man glider ifrån så många vänner man trodde man skulle ha längre ;P Glad midsommar på dig! :)

    SvaraRadera