torsdag 30 juni 2011

Regn hela juli

Ja enligt VK ska det tydligen bli mycket regn och rusk under juli. Men man vet ju aldrig med de där långtidsprognoserna. Men det är väl tur man inte har semme förrän i slutet på juli/augusti då, hehe.

Idag blev det slappt efter jobbet. Satte mig i en stol ute på gården och läste en timme, sedan gick jag in och somnade i soffan. Nu ska vi snart äta pizza till middag. Mozzarella för min del från Dr Oetker. Inte i nyttigaste laget, men den är helt sjukt god faktiskt. Gillar vanligtvis inte såna där frysta pizzor för de flesta smakar skit. Men denna... Mmm.. grym!


Efter maten ska jag försöka att inte hamna i den berömda matkoman utan göra någon form av nytta. Promenad kanske. Känns inte så dumt i denna ljumma junikväll! 23 grader har vi i skuggan i skrivande stund. Vilken supervecka alla semesterfirare fick såhär efter midsommar.

3 kommentarer:

  1. Håller med, den där är faktiskt grymt god! :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar den där pizzan. Man kan ju få unna sig den ibland iaf :D

    SvaraRadera
  3. Blev det någon promenad?
    Jag kanske skulle ta och prova den där pizzan när den får så lysande recensioner :D

    SvaraRadera