måndag 4 juli 2011

Bloggens vara eller icke vara

Uppdateringarna den senaste tiden har bara blivit färre och färre känns det som. Jag har liksom ingen lust till att skriva om träningen, vikten och allt som handlar om det. I alla fall inte just nu. Dels beror det väl på att jag inte aktivt försöker göra något åt vikten just nu och mest jobbar, sover, äter. Ekorrhjulet ni vet. Dels känns det som jag måste vara så duktig hela tiden och då blir allt ett tvång = jag blir ännu mer ovillig till att t.ex träna.

Kanske behöver jag fokusera på träning och kost utan att delge det till över 100 okända (nåja, mestadels okända i alla fall) personer varje dag? Vem vet.

En annan sak också: Jag gjorde ju denna blogg för att skriva fokuserat om träningen och hälsan, därav namnet. Men allt eftersom tiden gått har inlägg med mer personlig information och karaktär smygit sig in. Och det är ingen dagboksblogg i den bemärkelsen. Det var ju för att den förra bloggen blev för bred som jag gjorde en ny. Men uppenbarligen lyckas jag inte hålla mig till ett ämne, haha! =)

Så, för tillfället kommer det inte komma så många inlägg från mig på denna blogg. Sluta blogga kommer jag nog inte göra för jag tycker fortfarande det är för kul. Men över sommaren här så blir det nog att den får ligga lite, lite på is. Det är så det känns just nu åtminstone, men det kan ju ändras om en vecka :-P

Jag hade i alla fall tänkt skriva lite på fotobloggen. Lägga ut lite bilder och sånt, och skriva några rader om vad som händer och sker. Så är någon intresserad av det så lägg till den bloggen på bloglovin eller vad ni nu använder för att hålla koll på bloggarna =)

Vi ser helt enkelt vad som händer!

Simma lugnt!

2 kommentarer:

  1. Ja, man ska göra som man känner! Om du slutar med denna blogg finns du ju ändå kvar i cyberrymden på fotobloggen, så vi kan njuta av din humor :D

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt...
    Jag hoppas iallafall att du kommer tillbaka :)

    SvaraRadera