söndag 10 juli 2011

Promenad i hettan

För att förtydliga kommer jag inte sluta med denna blogg, bara skriva mer sporadiskt ett tag, typ under semestern osv. Sedan blir det nog mer frekvent bloggande igen!

Hur som helst har vi promenerat en del i veckan. Känns som det är det enda man orkat göra i denna värme. På jobbet håller man på att smälta bort och jag vet inte hur många gånger jag springer på toaletten under en arbetsdag pga. man halsar vatten stup i kvarten!

Det kan faktiskt få komma lite regn nu tycker jag. Dels för att det är så sjukt torrt ute, alla gräsmattor är helt bruna och fula. Och så kanske man får lite lust att träna efter jobbet igen. Man är inte direkt peppad på att vara kvar inne på ett kvavt IKSU när det är +25 grader i skuggan ute!

Får se till veckan vad det blir för väder. Ska ta med mig träningskläderna och ha i skåpet i alla fall! =)

1 kommentar: