söndag 10 oktober 2010

Nygamla löpartights

For ner en sväng på stan idag efter träningen för att köpa nya löpartights. Blev ett par SOC som jag hade innan. Lägg märke till hade. De har nämligen försvunnit spårlöst efter en tvättning. Eftersom både garderoben är urstädad och de inte ligger i A's garderob så konstaterar jag att någon snott dem från tvättstugan!

1. Varför stjäl man folks tvätt överhuvudtaget?
2. Varför stjäl man träningskläder som folk svettats i???

Äckligt. Ja även fast de är rena skulle jag aldrig stjäla dem. Nu hoppas jag att jag får behålla dessa. För jag gillar dem och har ingen lust att slänga ut pengar på något som kan försvinna. Det är ju nästan så att man inte törs lämna sina grejer där nere längre. Borde vara elektroniskt lås så bara den som har tvättid kan komma in.

Dessa köpte jag i alla fall. Som sagt, likadana som innan. Fingrade på ett par med vindtät funktion med, för 499 kr. Är det någon av er som använder sådana? Hur kallt klarar man att springa i dem, innan benen domnar bort, hehe?

1 kommentar:

  1. Jag har sprungit i -12 grader med vintertights (vindtäta och fodrade) med underställ under dock =)

    SvaraRadera