måndag 22 november 2010

Att sova

Inatt sov jag riktigt dåligt. Vaknade till och från, hade ont i ryggen osv. osv. Månen sken in genom persiennerna och störde!

Inatt hoppas jag att jag får sova ostört för det är riktigt drygt att stiga upp 05 om man inte fått sova ordentligt. Man hinner liksom aldrig få djupsömnen annars. Och dagen efter är man som en zombie! Inte bra, varken när man ska jobba eller träna. För att prestera bra på träningen måste man ju få sina sovtimmar!

Därför ska jag nu göra hela toalettproceduren och börja bege mig i säng.

Sover ni tillräckligt?

3 kommentarer:

  1. Jag kan inte sova alls om det är fullmåne jag :S Bra kämpat med spinningen, bra du gjorde så gott du kunde ju :):)

    SvaraRadera
  2. Ja vem sov INTE dåligt natten till måndag :D

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att jag hade så lätt att somna som min sambo, det räcker med att han lägger sig ner i sängen så somnar han. Själv har jag hamnat i någon form av jag-kan-aldrig-varva-ner-fast-jag-är-supertrött. Skulle vara skönt att bara få lägga sig ner och sova ut ordentligt

    SvaraRadera