torsdag 11 november 2010

Slask!

Haha, ja... det är ju synd att det ska vara plusgrader nu så snön smälter bort. Jag gillar inte snö och kyla egentligen. Men hellre -10 grader och snö, än nollgradigt och slask! Eller vad säger ni? Men jag klarar mig gärna utan vargvinter om man säger så, burr...

Torsdag idag alltså och jag skall i vanlig ordning göra mina crunches. Börjar komma upp i antal nu så jag tror jag fixar mitt mål på 3000 st. ganska enkelt om jag fortsätter i denna takt! I övrigt lutar det väl åt att vara hemma och softa i afton, men vem vet, man kanske får ett ryck och kör lite träning ändå. Imorgon blir det i alla fall efter jobbet hade jag tänkt!

Vad gör ni en dag som denna?

2 kommentarer:

  1. Gör du 3000/dagen??? :O

    Jag har vilodag ifrån mitt dagliga träningspass, endast CT och 2 timmar promenad som gäller idag :).
    Håller med dig, hällre kallt så snön ligger än massa slask :( Bara jobbigt att gå.

    SvaraRadera
  2. Nej, jag skall göra 3000 fram till julafton =)

    SvaraRadera