onsdag 28 september 2011

Några bra saker!

Även fast mitt egna liv kanske inte är tipptopp just nu av olika anledningar så finns det såklart glädjeämnen ändå!

Min äldsta vän (vi lärde känna varandra på kyrkis när vi var 5) fick äntligen sin lille son igår kväll. Välkommen till världen Samuel! =) Känns konstigt samtidigt för det var ju alldeles nyss vi själva var barn! Hello åldersångest för en annan som inte åstadkommit nånting här i livet än, haha! :-D Får ta en tripp ner till Sundsvall om några veckor och spana in den lille plutten =)

En annan väldigt kär vän, som jag inte känt riktigt lika länge men vi är nog uppe i en 11 år nu ändå, kommer och hälsar på i helgen. Det ser jag verkligen fram emot! Verkligen kul när folk tar sig tiden att åka och hälsa på. =) Ibland känns ju Umeå som världens ände.

Nu ska jag vila i soffan, sedan ta och fixa med middagen!

1 kommentar:

  1. Samuel tackar för välkomnandet =) Han ser fram emot att träffa er när ni kommer ner!

    SvaraRadera