torsdag 13 maj 2010

En vecka med Viktklubb

Det har ju faktiskt gått förhållandevis bra måste jag säga. Jag har inte varit sådär nyttig som jag egentligen borde. Men jag kunde inte låta bli utan ställde mig ändå på vågen. 72,9 kg. Så ett halvkilo mindre på en vecka vilket är jättebra! Det är exakt det jag måste tappa för att nå mitt mål på -5 kg till utsatt tidpunkt =) Får hoppas det håller i sig.

Tycker man inte märker förrän kanske efter 2-3 veckor om man är på väg neråt eller om vikten bara pendlar upp och ner  dag för dag som den brukar göra, vilket är normalt. Så i slutet på maj hoppas jag i alla fall på att vara 1,5 kilo lättare. Inga stora förändringar här inte ;-P Men i långa loppet ger det nog de resultat jag vill. Hoppas jag!

Nu sen middag i form av fullkornsspaghetti och lyxig falukorv... haha, blir inte så kulinariskt alltid hemma hos oss... Men det får lov att gå ner. Efter löning blir det en storhandling så man har lite mer bra mat att äta av igen.

2 kommentarer: