onsdag 19 maj 2010

Good day!

Har varit en bra dag idag känner jag. Rätt så bra mat, bra med motion och sådär så jag känner mig nöjd. Vägning imorgon och jag har inga förhoppningar om viktminskning. Men jag mår ändå rätt bra så jag får väl vara nöjd trots allt! Men visst... hoppas gör jag ändå!

Matintaget idag blev i alla fall följande, dock lite väl många mackor. Måste fixa nåt slags mellanmål som är lättordnat... typ keso:

Frukost 05:15: Yoghurt + havreringar & två knäckemackor med rökt kyckling (tunna skivor, ICA)
Fika på jobb 08.00: Te + banan
Lunch: ca. 10.30: Lax, bulgur och grönsaker, kaffe med mjölk
Snabbfika ca 13.30: Kaffe med mjölk  
Efterjobb-fika ca. 15.00: Knäckemacka
Middag 17.30: Stekt kyckling med grönsaker, tzatziki och fetaost.
Kvällsfika 20.30: Knäckemackor med 17% ost och rökt kyckling + 2 glas apelsinjuice


Motion: Prommis till och från jobb, jogging. Samt all motion jag får på jobbet!

Slutsats: Mindre mackor och nåt mer matigt på kvällen så jag inte trycker i mig massor med mackor endast. Sen skulle jag eg. behöva äta något efter lunchen innan jag går hem eftersom vi äter så tidigt. Får ta med mig mer frukt eller nåt! Vi börjar ju 06.00 så därför blir det att man äter lunch vid halv 11 ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar