tisdag 18 maj 2010

Pollentrötthet?

Jag tror det i alla fall för idag har jag varit riktigt slö. Kliade fruktansvärt mycket i ögonen imorse men efter en tablett blev det i alla fall bättre. Nu är jag bar seg. Lyckades somna när jag kom hem från stan (var på banken med A) och sov fram till för någon timme sen. Inte bra när man måste sova tidigt. Får hoppas jag kan somna hyfsat tidigt ändå.

Idag hade vi även möte på jobbet om omorganisationer etc på vårt företag. Så nu kan jag meddela er att jag fått en liten befordran! Kommer bl.a inte jobba kväll mer (fruktansvärt skönt!!) samt rycka in som serviceledare när vår nuvarande är sjuk eller ledig t.ex. Nu till sommaren blir det så när K ska gå på semester! Så det är ju bra att få lite mer erfarenhet. Och lite mer i lön är inte heller dumt =)

7 kommentarer:

  1. tror också jag är pollentrött :S

    och grattis till befodran! :) det har du gjort dig förtjänt av! :)

    SvaraRadera
  2. Det verkar vara väldigt höga halter av pollen just nu, t.o.m. jag som inte är allergisk känner av det! :(

    Grattis till befordran! Sweet!!! :D

    SvaraRadera
  3. You and K will rock that place! ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Vad kul för dig.
    Jag blir själv trött av medicinerna jag tar när jag har pollen. Jag kan sova hur mycket som helst, när som helst. Jag är ständig trött. Snart är det över för min del, jag har bara björk.

    SvaraRadera
  5. Fröken Frodig19 maj 2010 kl. 19:15

    Kul att det går så bra på jobbet!

    SvaraRadera
  6. Grattis till det "nya" jobbet!!! Alltid kul när man får lite nya arbetsuppgifter.

    Kram

    SvaraRadera