fredag 28 maj 2010

Vägning v.3 (en dag för sent)

Vägde mig inte igår, men nyss däremot... Inget att jubla över men ett minus trots allt! Får väl samtidigt vara glad att vikten inte går uppåt utan i alla fall lite neråt. Inte ens 1 kg på 3 veckor... man undrar ju vad som är "fel". Hoppas nu jag kan hålla vikten eller gå ner lite till kommande vecka.

Hade väl varit lättare om jag vägt mig på morgonen egentligen. Men då måste jag ha vägdag en lördag eller söndag. Men jag vet inte om det är så bra dagar att väga sig på. Speciellt inte söndagar då man är lite svullen om man unnat sig något under helgen.

Kan dock tänka mig att jag egentligen väger något kilo mindre än nedanstående siffra. Utan ett dagsintag av mat i magen och tarmarna. Får nig kanske lov att ändra dag trots allt! Ska se imorrn vad vågen säger... Om den är snäll :-P

Veckans vikt: 72.7 kg
Förändring: -0.3 kg
Total viktminskning: -0.7 kg

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska börja väga dig på morgonen, det är mycket bättre!

    SvaraRadera