torsdag 29 juli 2010

Bra start!

Dagen har verkligen börjat bra! Först en bra frukost som inte innehöll bröd! En framgång där till att börja med. Sedan bestämde jag mig för att gå ut i solen. Drog på mig joggingkläderna och snörde på mig skorna! Blev en runda på nästan 4 km där jag joggade och gick om vartannat. Det tog mig ca 35 minuter.

Jag hade inget mål med hur mycket jag skulle springa eller hur fort det skulle gå utan det var helt kravlöst. Med tanke på att kondisen inte är så jättebra nu så är jag nöjd med att jag joggade så pass mycket ändå.

Det viktiga för mig är att röra mig och få upp flåset igen. Sen får det gå hur sakta eller fort det vill på joggingturerna!  Sedan vill jag inte få ont heller. Och jag kände lite i skenbenet nu men det var ytterst lite och då saktade jag ner och promenerade. Tänker ta det väldigt försiktigt framöver. Alltid stanna om det börjar smärta!

Vet inte hur jag skall spendera resten av dagen faktiskt. Bara softa och ha det bra kanske! =)

1 kommentar:

  1. Sol?! Har ni sol? Fusk!
    Här bara regnar det och regnar och regnar och... :(

    SvaraRadera