lördag 31 juli 2010

Halsont och sminkbeställning

Började känna en sån där lätt ansträngning i halsen igår kväll. Vet inte varifrån det kom helt plötsligt, men idag är jag lite rosslig och det känns "tjockt" när jag sväljer. Jag och min hals alltså... blir jag lite småförkyld är det alltid halsen det sätter sig i. Känner mig inte förkyld i övrigt så det kanske går över tills imorgon. Brukar ju kunna göra det.

A står i köket och tillagar kvällens middag. Blir stekt kyckling med wokgrönsaker för min del och även ris för hans del tror jag! Till det ska vi göra någon sås med creme fraiche och sedan skölja ner med iskall LOKA! Skönt med bubblor när halsen är ond...

I övrigt har jag bara slappat idag. Vi skjutsade en kompis till flyget förut bara, och inhandlade i samma veva halstabletter. Har även klickat hem lite smink idag från e.l.f så vi får se när det kommer fram. Blev billigt för så pass mycket ändå! 215 kr inkl frakt för: läppglans, mascara, krämskugga, kvartettskugga, mineralskugga och en concealer. Så 6 produkter totalt.

Har läst lite blandat om kvalitén på e.l.f's produkter, men jag tänkte att det kan ju vara kul att testa! Så tog lite olika saker både från "20 kronors"-sortimentet, mineralgrejorna och det något dyrare "studio"-sortimentet.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre i halsen idag! :)

    Det vore kul om du skrev en liten recension eller så om produkterna, är själv väldigt nyfiken och har tänkt lägga en beställning i höst! :)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag definitivt göra! =)

    SvaraRadera