torsdag 29 juli 2010

Kvällspromenad

Gick hem till K för en kopp kaffe och lite skitsnack. Slutade med att vi gick en promenad också runt campus- och sjukhusområdet! Tog drygt en timme så jag är mer än nöjd med dagens motion måste jag säga!

Middagen blev som ni kan se i tidigare inlägg kebab med grönsaker. Inget ris så idag har varit en riktig lågkolhydratsdag. Blev inte någon speciell lunch eftersom frukosten intogs så sent. Blev en skål med yoghurt och keso vid halv tre... Känner lite huvudvärk faktiskt, men det brukar kunna vara så den första dagen med lite kolhydrater. Dessutom har det varit varmt så det beror säkert lite på det med.

Ska ta jordgubbar och keso till kvällsfika snart hade jag tänkt. Var ju 3 timmar sedan jag åt så man börjar ju bli lite sugen igen. A kommer nog hem om 1-1,5 timme, men jag orkar nog inte vänta tills dess!

Vid närmare eftertanke blev det 2 knäckemackor med ost på också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar