onsdag 14 juli 2010

Svettas

Imorse när vi vaknade var det mulet och grått. När klockan blivit 11.30 bestämde vi oss för att gå en sväng på stan istället... När vi väl kommit ner och gått en runda, jo vad händer? Vädret ändras plötsligt och det blir klarblå himmel! Åt en kycklingmacka på ett nytt ställe bredvid Max och sedan skulle A iväg och spela golf så jag blev hemma. Var ute med kisse en sväng i koppel... det gillade han, kanske lite väl mycket för nu vill han ut igen!

Sitter nu med fläkten riktad mot mig och har högsta effekten på. Är skitvarmt här! Hoppas det blir bra väder imorrn så vi kan vara på stranden tidigt!

Annars kollar jag mest på Thailandsresor när jag sitter vid datorn.... haha, ja man måste ju börja kika i tid.

2 kommentarer:

  1. Så typiskt att det blir så. Här skulle det regna så en städdag planerades in men nu så är det sol och blå himmel, dock så behöver lägenheten fortfarande städas så bara att göra ;) Man får njuta av vädret imorgon som sagt :D Peppkram

    SvaraRadera
  2. Säger detsamma; typiskt!
    Jag är så glad att jag (vi) äntligen hittat ett bad där man kan bada & tjoa utan att behöva bli utstirrad, haha! Så nu tänker jag bada så länge jag kan... tar igen för förlorade år, hehe!

    Fläkten går på högvarv här med, galet varmt ju... :/ ...men man ska väl inte klaga? :P

    SvaraRadera