torsdag 1 juli 2010

Vad gör ni på semestern??

Vad ska ni göra på er semester? Imorgon jobbar jag min sista dag på fyra veckor så jag funderar lite på hur vi skall lägga upp ledigheten. A är också ledig!

Planen är ju som sagt att bege oss söderöver. Funderar också på Ullared, hehe. Men får se hur länge man orkar vara hemifrån. Hur som helst ska det bli skönt att vara helt fri att göra vad man vill.

Semestern är också ett bra tillfälle att få rutin på träningen egentligen. För jag menar, man kan ju inte klaga på att man inte har tid att träna/motionera direkt!

4 kommentarer:

  1. Läser, hänger på stranden, turistar i länet (österlen för mig som bor på westcoast haha), går på konserter och festivaler. living the life!

    SvaraRadera
  2. Har också semester nu och kommer ha det fem veckor framöver och funderar på hur man ska lägga upp det. Att få rutin på träningen tycker jag låter bra men det kan vara svårt också då man lätt kan tycka att man förtjänar lite vila nu. Hoppas iaf ni får det bra på er resa söderut, lite runtresande blir det för mig också :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, grilla, dricka vin, sitta i solen, åka på små utflykter, ta långa promenader, bränna sig på axlarna, cykla till landet. Det gör jag på mitt sommarlov ;)

    Ha en fin semester!

    SvaraRadera
  4. Jag skall söka febrilt efter jobb. Perfekt semesteraktivitet. ;)

    SvaraRadera