måndag 12 juli 2010

Vilket toppenväder!

Ja hittills har man inte behövt klaga på semestervädret må jag säga! Det har varit sol i princip hela tiden! Får hoppas det fortsätter så i några dagar till åtminstone!Det blåser dock rätt kraftigt, men det gör inte så mycket i denna värme.

Tidigare byggde vi (mest Anders) ihop sängen och sedan har jag slappat här hemma medan han for iväg på Frisbee-golf. Satt ute och läste drygt en timme nu men fick lite huvudvärk så har gått in igen och hällt i mig mer vatten och även en treo. Tycker jag dricker hela tiden men tydligen är det ändå inte tillräckligt.

Skall äta tidig middag strax och sedan ska vi gå en promenad. Blir kycklingsallad idag för vi har grillat alla dagar ända sedan i torsdags! Grillat blir man inte less på, men omväxling förnöjer ju som bekant :-D

Fick med mig nypärer (potatis för er som inte vet vad "pärer" är.. hehe) från min faster igår så de vill jag sätta tänderna i snart också. Imorgon får det nog bli! Kanske tillsammans med grillat? Haha!

Imorgon hoppas jag vi kan fara iväg till stranden och ta med matsäck. Så får man steka på fläsket lite till! =D Fick höra flera gånger av både kompisar och pappa att jag var brun, men lite mer jämn färg vill man ju ha! Jag är så blek och ljus i vanliga fall så folk blir väl förvånade så fort jag får lite färg på näsan ;-)

1 kommentar: