söndag 29 augusti 2010

Allt är som vanligt

A är hemma så nu är allt som vanligt igen. Skönt!

Till veckan har jag bokat hela 2 träningspass. Jag som sällan brukar boka mer än några timmar i förväg. Hur som helst är zumba inbokat på torsdag och det blev ju fullbokat redan innan förra passet var avklarat. Imorgon har jag bokat in Fys-träning. Och jag vet hur jobbigt det är, eller jag vet hur jobbigt det ser ut att vara snarare. För jag har stått ett par gånger och tittat ner på det passet förut då jag jobbade kväll. 75 minuter är det dessutom... hujedamig :-P

Jag är genuint oroad över hur ont jag kommer ha i kroppen på tisdag! Men, någon gång måste man ju prova! Och lika bra att göra det nu i början då många fler än jag kommer dit och är otränade. Inte för att jag är helt otränad men jag är inte direkt vältränad med superkondis heller! Men man får väl vila lite emellanåt då man inte orkar. Får återkomma med recension, haha!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är med att prova nytt, jag är urdålig på det verkligen. Men det kommer gå så bra ska du se, det värsta som kan ske är att du får träningsvärk ;) Peppkram

    SvaraRadera