torsdag 5 augusti 2010

Eftermiddagströtthet

Börjar man så tidigt som 06.00 så är man fasen trött på eftermiddagen när man kommer hem. Nyss låg jag här på sofflocket och blundade... halvsov för att vara exakt! Hade inte katten börjat göra ljud från sig så hade jag nog somnat och säkert sovit en timme. Hur skönt det än är så ska det inte bli en sån eftermiddag idag.

Ska ge oss i kast med matlagning så fort A kommer hem sedan måste det bli promenad. Måste ju hålla i den goda veckan hittills. Eller ja, i måndags gjorde jag inte ett skit, men det var ju första dagen efter semestern, då får man slappa tycker jag!

Sen skulle jag bli hemskt glad om ni kunde skriva en kommentar och tala om vilka ni är? Både er jag inte känner och ni andra. Jag har nämligen säkra källor på att en del bekanta och vänner läser men ni skriver ju aldrig!!! Skämmes på er. :-P

Se så nu... plita ner vem du är.

9 kommentarer:

  1. Jag följer din blogg. Du finns med på listan!

    Jag heter Anna Drott, är 34 år och bor i Linköping. ;)

    SvaraRadera
  2. Mig vet du ju vem det är, Jessica, 24, Linköping :D

    SvaraRadera
  3. Bara tre stycken hittills. Det är ju skamligt =) tänk att så många vill smygläsa ;D

    SvaraRadera
  4. Jag med =) fast det vet du ju men jag vill statuera ett gott exempel för när man frågar som du gör nu om vilka som läser så är det alltid bara en bråkdel som skriver... sluta smyg!! =)

    SvaraRadera
  5. Marie 26, Robertsfors! Du känner inte mig men jag läser nästan varje dag! Kämpar nämligen själv med både vikt och träning. =)

    SvaraRadera
  6. Mimmi, läser bloggen varje dag :)

    SvaraRadera
  7. Jag är här och läser :)

    SvaraRadera
  8. Mari här och jag är en trogen prenumerant i 1,5 år nu. Tror nog att du vet vem jag är:)Jag precis som du kämpar för att gå ner i vikt. Det som skilljer oss åt på den fronten är att jag gjort en gastricd bypass (magsäcksförminskning).

    Kram

    SvaraRadera