tisdag 17 augusti 2010

e.l.f-recension nummer 2

Denna gången blir det concealern jag beställde. Jag har inte sååå mycket att säga om den förutom att den är helt okej. Jag har väldigt mörka ringar under ögonen (genetiskt tror jag...) och nästan ingenting täcker bra. Denna är väl som de flesta andra som täcker halvdant på mig. Men får godkänt betyg på den fronten ändå.

Ett stort MEN är dock att jag verkar bli torr under ögonen... Jag vet inte om det beror på den eller om det beror på makeupremovern jag nyss börjat använda. Måste undersöka det först.

Men har man måttligt/lite mörka ringar under ögonen funkar den helt okej som sagt! 43 kronor är den helt klart värd!

1 kommentar:

  1. Jag har fan aldrig hittat en concealer som täcker mina feta ringar under ögonen :P Tänkte prova den från MAke up store.. har du provat den? =)

    SvaraRadera