onsdag 25 augusti 2010

En "sådan" dag

Efter förra inlägget så somnade jag i soffan för att vakna en kort stund senare. Middagen lagades och intogs. Sedan skulle vi bara vila lite i soffan. Vad händer tror ni? Jo vi somnar bägge två. Vaknar strax efter 19! Jag vet en som inte kommer kunna somna när hon ska ikväll i alla fall, haha!

Men det kanske var behövligt med extra sömn! Vem vet. Hoppas jag inte somnar allt för sent bara... vill ju vara pigg imorgon så man inte är dödstrött när man kommer från jobbet. Ska ju på zumba också! Är lite nervös för det... men jag försvinner väl i mängden förhoppningsvis så man kanske inte lägger märke till min kassa koordination ;-D

1 kommentar:

  1. Hihi vet precis hur det är, brukar också somna i soffan. Jobbar dock stenhårt på att sluta ;)

    Lycka till på Zumban imorgon!
    Kram

    SvaraRadera