lördag 25 september 2010

Dagens planer!

Hejsan alla läsare!
Här sitter jag med kaffekoppen i näven och njuter av helg! Obeskrivligt skönt som vanligt. Skall lägga in alla räkningar för betalning och sedan blir det att bränna pengar... HEHE. Nej, men jag tänkte kika på nya träningsskor idag på Stadium. Behöver verkligen några lätta! Jag menar, jag tränar i mina gamla basketskor från tiden det begav sig.... Och ni som känner mig vet ju hur längesedan det var, hahaha! Typ 10 år sen...

Tycker skon nedan ser ganska snygg ut i alla fall.

Lite träningsvärk idag faktiskt, trodde jag skulle slippa. Men rätt skönt att det känns ändå. Blir nog ingen träning idag i alla fall. Prommis kanske? Men imorgon är det ju Zumba igen! Känner peppen!

Vad pysslar ni med idag?

4 kommentarer:

  1. oj, jag har så många skor så jag inte ens håller räkningen på dom :D

    SvaraRadera
  2. Var det så längesen du köpte träningsskor så är det klart motiverat att göra en investering ;)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Suzan: Jag är kass på att köpa träningsskor haha!
    Lina: Jaa, jag vet... skämmigt nästan hahaha!

    SvaraRadera
  4. Åhhh, jag altinerar mellan typ tio par!!! Köp nya, så mkt bättre!

    SvaraRadera