söndag 12 september 2010

Helgen svischar förbi

Tänk om man finge vara ledig i 3 dagar istället för 2 varje vecka. Vad härligt det skulle vara! I och för sig skulle jag gärna vinna 18 miljoner på trav eller något så man slapp jobba, men nu kommer ju det inte ske så det är bara att knega på!

Igår for vi till några kompisar och kikade på film. Dock somnade den ena av oss och jag satt och halvsov jag med efter ett tag. Haha!! Vilket gäng liksom... Skönt att N var så snäll att han både hämtade och skjutsade oss så vi inte behövde åka buss (A's bil är trasig).

Idag är jag nästa lite sugen på att gå ner på Strömpilen igen för jag spanade in jeansleggings på Vero Moda som jag skulle vilja prova, orkade inte igår. Men jag får se!

Hur som helst ska jag nog gå en prommis idag. Är mulet och tråkigt, men det spelar ju ingen roll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar