torsdag 2 september 2010

Ingen Zumba

Jag är lite besviken. Eller, det är ju på ett sätt självvalt... men ändå! Bokade av zumban för jag ska jobba inatt. Kommer vara ledig imorgon istället så det känns rätt OK ändå. Vi ska göra några specialgrejer på jobbet i bland annat 2 stycken bastus och det kan man inte göra när de är påslagna direkt, hehe.

Hade först tänkt träna men insåg hur trött och seg jag kommer bli om jag tränar till 20.00, hem, duscha och varva ner. Kanske klar vid 21.30. Sedan ska jag gå tillbaka lagom till IKSU stänger kl 23.00.

Jag gick hem och sov nästan 2 timmar istället så man orkar hålla sig vaken inatt. Hällt i mig kaffe också! Hoppas vi inte blir kvar där till 06 på morgonen bara :P

Det som är retligt är att tisdags-zumban redan är fullbokad!! Ska hålla utkik ifall någon avbokar eller så får jag boka nästa söndag istället. Om man hinner. Folk är sjukt snabba på att boka pass på IKSU.

I övrigt har jag sjuk träningsvärk idag också... Stela ben!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar