torsdag 28 oktober 2010

Det går fasiken bra (+ gamla bilder!!)

Gått bra med maten denna vecka hittills alltså! Helgen blir väl alltid lite si och så... Men skall försöka hålla mig så gott det går denna. Lite kan man väl unna sig, men inte överäta... Nix!

Satt förresten och kollade på lite gamla bilder.Hittade denna nedan där jag i en annan blogg dokumenterade viktresan mer i bilder. Har inte kvar så mycket bilder från tiden mellan 06-07 faktiskt, då jag var som tjockast. De ligger på en annan dator tror jag... Eller så är de puts väck. Lite synd, men som sagt så finns det ju lite kvar.

Ja sådär såg jag ut den sommaren/hösten. På högra bilden hade jag och mitt ex varit på Korfu och det var i september. Den vänstra bilden tror jag är tagen mitt i sommaren någon gång. Sedan dess har jag gått ner ca 20 kg. Och det gjorde jag väl främst under 2008. Från 91 kg till 71 kg.

Sedan dess har det ju pendlat lite upp och ner. Men jag har åtminstone aldrig varit över 75 kg! Låg som lägst på 67 kg och jag hoppas jag kan ta mig dit igen. Helst lite till också. Typ 4 kg kvar dit ner då jag vägde 71.5 kg i lördags. 90 kg tänker jag i alla fall inte väga igen. Ett som är säkert.

Känner knappt igen mig själv på bilderna nedan. Ansiktet är ju obefintligt....

4 kommentarer:

  1. Det är verkligen skillnad på då och nu! Och man vet ju själv vilka delar av ens kropp som har genomgått mest förändring. :)
    Du är jätteduktig och jättefin! :)

    SvaraRadera
  2. Shit vilken skillnad! Bra jobbat att hålla vikten och de sista kilona tar du så småning om ;)
    (Kan inte låta bli att få lite igenkännande känsla, eftersom vi började på samma startvikt. Fast jag har ett gäng kg kvar)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Wow, snacka om att det är skillnad! Du har jobbat på bra :)

    SvaraRadera
  4. herregud vilken förändring! Snacka om karaktär!

    SvaraRadera