onsdag 22 december 2010

22 december - en trött dag!

Ja motivationen har inte varit på topp idag. Jag vet inte varför riktigt. Jobbade, och gick sedan till gymmet. Uppvärmning på CT och sedan var tanken att köra igenom axlar, triceps och bröst. Vilket jag också gjorde men utan något större engagemang.

Det var lite dumt uppdelat också kom jag på efter ett tag för när jag var slut i bröstmusklerna orkade jag ju inte köra axelpress ordentligt direkt. Så, inte så smart där från min sida :-P

30 minuter segade sig fram sedan gav jag upp. Hann med 5 maskiner i alla fall. Triceps brände!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är duktig ändå :) Sådär att du inte riktigt engagerade dig ., så var det för mig igår. Men de blir ju så ibland :).

    SV: Jag tar före/efter bilder var 6:e vecka. Just för att inte bli så fixerad(är inte så stark ännu så väger/mäter varannan och kort var 6e.) Så de va inte så länge sen jag la upp bilder. Vet inte om du kanske missade det?

    SvaraRadera