tisdag 14 december 2010

En början

Så, idag var alltså planen att ge mig på löpbandet "på riktigt" igen. Och det blev faktiskt en helt okej början på löpningen. 

30 minuter och 4 km. Det får faktiskt godkänt! Jag började med att gå, sedan joggade jag med lite olika intensitet och stigning på bandet. Gick även lite här och där, samt på slutet som nedvarvning, så 4 km på 30 minuter är faktiskt inte så dåligt.

Jag hade dock inte joggingskorna på mig för jag glömde rengöra dem. Och ta med sig ett par leriga uteskor in på gymmet tycker jag är riktigt illa. Men jag vet massor med folk som gör så tyvärr...

Sprang således i mina gruppträningsskor, vilket inte var ultimat alls. Men det gick... Nästa gång är det dock joggingskorna som gäller!

Ja just det, cyklade 10 min efter löpbandet också. Men ack så sega mina ben var! 

3 kommentarer:

  1. Tackar :)
    Blir en bit utanför Umeå, som det ser ut nu iaf. Näe, nog har vi fått armbåga oss fram alltid. :D

    SvaraRadera