lördag 4 december 2010

Inte bara misär!

Även fast jag blir less på vågen så mätte jag faktiskt magen imorse också. Och måttet där är faktiskt samma mått som jag hade i februari, detta år! Kolla här för länk till min gamla blogg. Där vägde jag 1 kg mindre än nu dessutom så det känns ju bra att jag kan väga lite mer men ändå behålla samma mått! Måtten runt midjan som står där stämmer också överens med hur det ser ut nu. Stussen var någon centimeter större nu dock.

93 cm runt magen är dock för mycket. Vill ha ner det till 88 cm helst. Och vill ner på 80 cm i midjemått, då kan jag känna mig rätt nöjd tror jag. Bara att träna på!

Jag är ju ganska bred över höfter, mage och röv så getingmidja kan jag glömma, haha =) Men det är inget jag strävar efter heller. Bara lite mer fast fläsk :-P

1 kommentar: