torsdag 2 december 2010

Virrigare människa får man leta efter idag!

Igår slängde jag ner träningskläderna i ryggsäcken eftersom jag som sagt hade tänkt träna idag om halsen kändes bra. Det gjorde den också så hela dagen hade jag inställningen att jag skulle träna. Jag sa även till arbetskamraterna att jag skulle träna efter jobbet!

Så, arbetsdagen lider mot sitt slut och jag går till skåpet för att plocka fram kläderna och byta om. Men vad ser jag där om inte handväskan istället för ryggsäcken!! Hur har jag kunnat inbilla mig att jag hade ryggsäcken imorse då?

Det mest lustiga är ju att jag innan fikat plockar fram en clementin från väskan och innan lunch tar jag fram plånboken. Hur kan jag, efter det, fortfarande tänka att jag har träningskläderna med mig?!

Ibland blir man riktigt less på att man är så yr!!

Lommade hemåt och hade tappat all träningssug. Imorrn är en ny dag! DÅ ska ryggan med, hahaha!

4 kommentarer:

  1. Hihi läste vidrigare människa istället för virrigare så satt och väntade på att få höra vem som varit så vidrig. Så fel det kan bli ibland. Tråkigt också för dig som glömde väskan, men ibland har man inte alla hästar i stallet, min dag har varit nästan likadan ;)

    Peppkram

    SvaraRadera
  2. *flinar* riktigt kul! Det slår nästan mig när jag förut hade en tunnare glasögonbåge och letade efter glasögonen när jag hade dem på nosen :D

    SvaraRadera
  3. Jessica: Hahaha! :D Näe ibland är man lite yr som sagt :P

    Sophia: Klassiker med glasögonen. Eller när man letar en penna och har den i handen :P

    SvaraRadera
  4. Haha =) Nya tag imorgon med andra ord :D

    SvaraRadera