fredag 11 februari 2011

Hem, hem, hem!

Sket i träningen idag och traskade hemåt i kylan och solen! Skönt att få lite ljus på sig. Jag vet att jag nog tjatar om ljuset, men det var ju så längesedan man såg skymten av solen... typ.

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och har lagt fötterna på soffbordet! Äntligen HELG!

Vad pysslar ni med i helgen? Jag ska nog inte göra något speciellt. Inget som har planerats in i alla fall! =)

Kan bjuda på en träningsbild från i somras då jag var plågad av både svett och mygg. Haha! Visst diggar ni mina vita ögonbryn också? ;-)



2 kommentarer:

  1. :) Jag sket oxå i träningen idag och tog mig en solig promenad, men det var inget njutarväder direkt!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild! Längtar till sommaren då man kan springa ute i thsirt :)

    SvaraRadera