lördag 26 februari 2011

Nya löparskor alltså

Jag hittade alltså skor idag! Provade några olika par och fastade för Saucony Hurricane 11. Den kändes lätt och satt åt bra över foten, men bra med plats för tårna. Provade några Asics också men de är lite för breda över mellanfoten för min smak. De var också lite väl klumpiga!

Jag hade ju räknat ut innan att jag överpronerar när jag springer eftersom jag fått ont på insidan av vristerna. Och det var ju klart och tydligt när jag såg mig själv springa på bandet hos Gå & Löpkliniken. Så vi får se nu om det blir något bättre.

Här är en video med information om skorna jag köpt! Jag tycker de var riktigt snygga också! Inte tråkigt grå/blå eller svart/vita som många löparskor är...
Bildkälla

1 kommentar:

  1. har också varit och provat ut skor i veckan och fastnade också för saucony! Nu är det bara ut och kut!

    SvaraRadera