onsdag 16 februari 2011

Segt Internet och en seg Emma

Igår kunde jag inte logga in på Blogger eller använda Google. Vet inte om det var fler som hade problem eller om det bara var här hemma. Därav inget bloggande...

Denna vecka känns riktigt seg också. Hela jag är lite avslagen. Tjock i halsen idag t.ex... Hoppas jag inte är på väg mot en förkylning utan att det stannar vid lite strävhet och inte blossar ut i halsont... Men jag håller mig lugn. Blev bara en 30 minuters promenad igår kväll. Idag blir det inte heller träning...

Kan känna att man får lite prestationsångest ibland. Att jag måste göra bra ifrån mig bara för att det ändå är ett par stycken som läser den här bloggen. Att om jag latar mig eller blir sjuk är jag ointressant att läsa hos... Eller om jag helt enkelt inte vill träna, då är jag också en "dålig bloggare".

Well, well... Man är väl inte mer än mänsklig liksom.

4 kommentarer:

  1. Det ska du känna tjejen! Vem fasen blir inte omotiverad?? Fast du är en förebild för många så måste du oxå få ha dina dippar....det gör dig mänsklig!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det handlar om vilket budkap du sänder ut med bloggen, eftersom den heter Emmas form träning och Kost så blir det ju per automatik att man tror att fokus ska ligga på det. Jag tror att det viktiga att är du gör det du känner för, oavsett vad vi som läser bloggen tänker. Alla har vi våra ups and downs :)

    SvaraRadera
  3. Håller med Mia, det gör dig mänsklig! Du ska inte tvinga dig själv att träna för att du tror att du måste eller "borde". Det handlar om dig och din hälsa, du väljer själv vad och hur mycket du vill göra. :) Jag tycker bara att det är skönt att läsa att det är fler som faktiskt inte vill träna ibland, och därmed också skiter i träningen. :)

    SvaraRadera
  4. håller också med.. man kan inte ligga på topp jämt.. du hittar nog motivationen snart igen ! och ang bloggproblemet ditt igår så hade jag också problem.. kom inte in på bloglovin och flera av bloggarna jag följer gick inte att läsa..

    SvaraRadera