torsdag 10 februari 2011

Trötta små ben

Idag är jag riktigt seg i benen faktiskt. Men jag ska faktiskt gå en promenad om en liten stund hade jag tänkt! Måste få lite friskluft känner jag!

Har förresten köpt ny dammsugare idag. Eller ja, A köpte den då han var på Media Markt men jag ska betala den eftersom det är mest jag som blir galen på våran 399 kronors värdelösa från ICA Maxi... Den låter ju mer än vad den suger kan jag meddela...

Så nu har vi en fin Electrolux istället!
Källa


Försov mig, från det ena till det andra, förresten. Minns inte ens att klockan hade ringt men 05.45 vaknade jag till och blev misstänksam. Tur det för jag var bara 20 min sen till jobbet! Slängde i mig ett ägg och en tallrik yoghurt på stående fot typ. Tur det fanns kokta ägg färdiga!

Nej, nu ska jag inspektera den nya dammsugaren... haha! Har inte ens kollat vilken färg den är.

2 kommentarer:

  1. Ja, ska försöka mig på det iaf :)
    Electrolux är bra grejer det!

    SvaraRadera
  2. färdigkokta ägg är superbra.. det brukar jag också ha i kylen.. orkar aldrig koka några på morgonen.. :P .. ställde just bort min electrolux och tog en paus i städandet.. hade precis samma problem som du.. en billig skitdammsugare som levde om som en hel armé men sög ingenting.. :(

    SvaraRadera