torsdag 10 mars 2011

Cardio +Afro

Dagens träning blev först crosstrainer i 15 minuter tills jag såg ett ledigt löpband, sedan joggade/gick jag i 25 min. Efter det tänkte jag faktiskt gå hem, men av en händelse slängde jag ett öga på bokningsdatorerna i entrén när jag var på väg till skåpet. Klockan var bara 15.50 och Afro skulle börja kl 16. Så varför inte, tänkte jag. Jag var ju inte direkt helt utmattad.

Hämtade kortet, drog ut en biljett och begav mig till Aten* för att dansa lite barfotadans. Och det gick superbra! Får alltid lite ont i fötterna men det var ett bättre pass än det jag var på förra gången. Vilket var längesedan nu förvisso, men ändå!

Afro är inte så kul att jag kan köra det ofta. Men lite nu och då är det skoj tycker jag! Nu är jag helnöjd med dagens träning i alla fall!

* Alla salar/hallar på IKSU har namn efter städer. T.ex, Aten, Rom, Helsingfors, Madrid osv.

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, själv körde jag TT och gjorde en bedrövlig prestation :D

    SvaraRadera
  2. Det är härligt att släppa lös till lite afro ibland kan jag tycka! :)

    SvaraRadera