fredag 4 mars 2011

Det är ingen vanlig dag

... för det är min älsklings födelsedag =)

Har gjort mig iordning nu och snart skall vi fara ner till stan för att äta middag. I present gav jag biljetter till Jeff Dunham Live som går av stapeln den 15:e april. Det blev mycket uppskattat! När A kom hem hade jag dukat upp med skumpa (nåja, mousserande vin... haha) och presenter från mig samt min sida av familjen.

Middagen kommer intas på Invito där jag bokat bord och jag har sagt att det är fritt fram att ta det dyraste på menyn om man så vill. Bäst jag för över pengar från sparkontot, haha!

Ha en skön fredag! =)

4 kommentarer:

  1. Va fin du är :) Och ett stort grattis till Anders!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin! :)
    Och vilka underbara presenter, Jeff Dunham är helt underbar!!! Så jag blir lite avis, haha! Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D kände mig ganska fin!

    SvaraRadera